Οι 6 καλύτερες πηγές πρωτεΐνης για εσένα που φτιάχνεις κορμί για το καλοκαίρι

Οι 6 καλύτερες πηγές πρωτεΐνης για εσένα που φτιάχνεις κορμί για το καλοκαίριΏρα για αλλαγές στο διατροφολόγιό σου!

Κατά πάσα πιθανότητα είσαι κι εσύ σε φάση δίαιτας / αποτοξίνωσης / διατροφής ή σε φάση *προσπαθώ να χάσω από παντού*. Σίγουρα, ξέρεις ότι ο νο1 σύμμαχός σου σε αυτή την προσπάθεια είναι το νερό (δεν το ξέρεις;) και μαζί με αυτό όλες εκείνες οι τροφές που θα σε εφοδιάσουν με την απαραίτητη πρωτεΐνη που θα σε βοηθήσει να κάψεις λίπος και να διατηρήσεις την μυϊκή σου μάζα. Αυτό το ξέρεις, ποιες είναι οι μεγαλύτερες πηγές πρωτεΐνης, όμως, δεν ξέρεις και για αυτό είμαστε εμείς εδώ.

Αυγά

Τα αυγά αποτελούν μια από τις πιο υγιεινές και θρεπτικές τροφές. Περιέχουν βιταμίνες, μέταλλα, αντιοξειδωτικά ενώ τα ασπράδια αυγών είναι σχεδόν καθαρή πρωτεΐνη. Δεδομένου ότι ένα μεγάλο αυγό περιέχει 6 γραμμάρια πρωτεΐνης, με μόλις 78 θερμίδες, ξέρεις τι μπορείς να τρως για πρωινό πλέον.

Φακές

Οι φακές έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, μαγνήσιο, κάλιο, σίδηρο, φολικό οξύ, χαλκό, μαγγάνιο και διάφορα άλλα θρεπτικά συστατικά. Είναι επίσης μια από τις καλύτερες πηγές πρωτεϊνών φυτικής προέλευσης αφού ένα φλιτζάνι (198 γρ) μαγειρεμένες φακές περιέχει 18 γραμμάρια πρωτεΐνης, δίνοντάς σου μόνο 230 θερμίδες. Να τις προτιμήσεις είτε σούπα είτε σαλάτα. Τέλειες.

Γαλοπούλα

Μια μερίδα γαλοπούλας (85 γραμμάρια) περιέχει 24 γραμμάρια πρωτεΐνης, με 146 θερμίδες. Με δυνατότητα να την μαγειρέψεις με άπειρους τρόπους, να την φας στο τοστ σου ή ακόμα και σκέτη, σου συνιστούμε ανεπιφύλακτα να την προτιμήσεις.

Γαρίδες

Οι γαρίδες περιέχουν λίγες θερμίδες, αλλά είναι εξαιρετικές πηγές πρωτεΐνης, σεληνίου και βιταμίνης Β12. Όπως και τα ψάρια, οι γαρίδες περιέχουν επίσης πολύτιμα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα ενώ με 84 θερμίδες και 18 στα 85 γραμμάρια πρωτεΐνης κάτι μας λέει ότι θα τις προτιμήσεις. Τι λες; Γαρίδες το μεσημεριανό σήμερα;

Cottage cheese

Αν η αδυναμία σου είναι τα τυριά (η δική μας είναι) καταλαβαίνουμε πόσο ζορίζεσαι τώρα που πρέπει να τα κόψεις. Το cottage cheese έρχεται να σου δώσει μια γευστική εναλλακτική λύση για να φας με την σαλάτα ή τα cracker σου. Ένα φλιτζάνι (226 g) τυρί cottage με 2% λιπαρά περιέχει 27 γραμμάρια πρωτεΐνης, με 194 θερμίδες.

Τόνος (κονσέρβα)

Μην ακούμε *μπλιαξ* γιατί θα αναγκαστούμε να σου ξαναθυμίσουμε πόσο έμεινε για την πρώτη εμφάνιση με μαγιό φέτος. Ο τόνος είναι ένα ψάρι πολύ χαμηλό σε λίπος και όπως τα περισσότερα ψάρια, είναι μια πολύ καλή πηγή θρεπτικών συστατικών και πολύτιμων ωμέγα-3 λιπαρών οξέων. Ένα φλιτζάνι (154 gr.) περιέχει 39 γραμμάρια πρωτεΐνης, με μόνο 179 θερμίδες.

Εμείς τα δεδομένα στα δώσαμε, τώρα ήρθε η σειρά σου να αναδιαμορφώσεις ανάλογα το διαιτολόγιό σου.

Πηγή: queen.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*