5+1 τρόποι για να έχετε ενέργεια

morning-beauty-Copy

 

Στη δουλειά ή και στο σχολείο.

Πόσες φορές σας έχει τύχει να νιώθετε εξαντλημένοι και τις μπαταρίες σας άδειες κατά τη διάρκεια της ημέρας στη δουλεία ή και στο σχολείο;

Το πρωί τα πράγματα είναι κάπως καλά, όμως όσο περνάει η μέρα η ενέργεια σας εξαντλείται με αποτέλεσμα να μειώνεται και η απόδοση σας. Αυτό που κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι είναι να πίνουν περισσότερο καφέ, στην ουσία όμως αυτό που βοηθάει είναι να έχετε υγιείς συνήθειες και να κάνετε μικρές αλλαγές στην καθημερινότητα σας.

Δείτε παρακάτω μερικούς τρόπους για να διατηρήσετε στο φουλ την ενέργεια σας:

Ο καλός και επαρκής ύπνος είναι ένας βασικός παράγοντας για να έχετε ενέργεια όλη την ημέρα και να είστε πιο παραγωγικοί. Θα υπάρχουν και φορές που θα ξενυχτήσετε, όμως να μη σας γίνει μια συνήθεια. Το σώμα χρειάζεται ξεκούραση για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στο δύσκολο πρόγραμμα της επόμενης ημέρας.

Να ξυπνάτε κάθε μέρα την ίδια ώρα ακόμα και τα σαββατοκύριακα. Με τον τρόπο αυτό, καθώς και με τον επαρκή ύπνο, το «ρολόι» του σώματος μπαίνει σε πρόγραμμα με αποτέλεσμα να νιώθετε πιο ξεκούραστοι και με περισσότερη ενέργεια.

Η πρωινή γυμναστική είναι ένας τρόπος για να έχετε περισσότερη ενέργεια κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αντί να πηγαίνετε στο γυμναστήριο ή να κάνετε ασκήσεις στο σπίτι το βράδυ, που τις περισσότερες φορές το αποφεύγετε γιατί είσαστε εξαντλημένοι, προτιμήστε να κάνετε το πρόγραμμα γυμναστικής σας νωρίς το πρωί, πριν πάτε στη δουλειά.

Αρχίστε να τρώτε πρωινό. Ένα πρωινό γεύμα με φρέσκο χυμό πορτοκαλιού και ένα τοστ ή ένα μπολ δημητριακά προσφέρει στο σώμα την ενέργεια που χρειάζεται.

Να πίνετε πολύ νερό για να έχετε περισσότερη ενέργεια κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η υπνηλία, η αδυναμία και ο πονοκέφαλος είναι συμπτώματα ήπιας αφυδάτωσης, ειδικά αν εργάζεστε σε κλειστούς χώρους. Να έχετε πάντα κοντά σας ένα μπουκάλι νερό και να πίνετε όσο περισσότερο μπορείτε.

Να τρώτε ένα ελαφρύ μεσημεριανό γεύμα. Μην το παραλείπετε από την καθημερινότητα σας, όμως αρκεστείτε σε ένα ελαφρύ γεύμα και σε λίγη ποσότητα. Ξέρετε πόσο δύσκολο είναι μετά από ένα βαρύ μεσημεριανό να ξεπεράσετε την υπνηλία και το βάρος που νιώθει το σώμα σας. Το ίδιο ισχύει και για τα γλυκά, κρατήστε τα μακριά σας.

 

 

Πηγή:jenny.gr

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*